poniedziałek, 16 września 2013

Kasety Dla Dzieci - opóźniona akcja MTSKM

Wprawdzie "Międzynarodowy Tydzień Słuchania Kaset Magnetofonowych" organizowany po raz trzeci przez MUSIC ON THE HEAD minął a ja w tym czasie nie przesłuchałem ani jednej kasety postanowiłem nadrobić choć trochę zaległości. Z tego poniższego zestawu przesłuchałem dwie pierwsze pozycje: 
- "Dzieciarnia w Oriencie" (Tomax TX0002) gdzi między innymi pojawiają się - Andrzej Zaucha, Beata Kozidrak czy Bogdan Smoleń,
- "Piosenki Pana Tik Taka" (PZN KM037) z programu telewizyjnego dla dzieci, a tu się zdziwiłem, że coś z tych piosenek jednak kiedyś słyszałem, chociaż samego programu nie bardzo kojarzę. (słaba jakość kopi)
Dlaczego akurat kasety dla dzieci? Ano jeszcze  przed urlopem kupiłem ten zestaw za kilka złotych, w sumie nie wiem dlaczego, może dlatego, że ni było wtedy na rynku żadnych płyt a to było takie kolorowe, ach jednak człowiek głupieje na starość .



9 komentarzy:

  1. Bardzo dobry zestaw, bardzo dobrych piosenek i bajek.
    Część znam, 1,2,4,5,6 i 8 - na tej ostatniej też można usłyszeć Smolenia, o ile mnie pamięć nie myli.
    Chętnie posłucham trzech ostatnich - drugi obrazek, oraz 7 czyli W Karzełkowie.

    Nie od dziś wiadomo że, każdy facet dzieckiem jest podszyty;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff czyli wszystko ze mną w porządku jestem tylko podszyty.
      Myślę, że w tym tygodniu lub łikend przegram co trzeba.

      Usuń
  2. "Dziecko potrafi" to była cała seria, mam kilka innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie posłuchałbym innych, tym bardziej ,ze ta co mam jest przyjemna w odbiorze i Kozidrak w dobrej formie.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebny skan, lub dobre zdjecia poligraffi wydawnictw PZN

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam poszukuje kasety z serii „dziecko potrafi” Królowa Śniegu Antarktyda.
    Ktoś coś ??

    OdpowiedzUsuń