środa, 1 maja 2013

Kaset przesłuchanie

W chwilach wolnych męczę swoje stare kasety, które dawno, dawno temu nagrywałem:

Niestety jakość nagrań jest raczej słaba, radiomagnetofon Kasprzak nagrywał w mono ale tak by sobie przypomnieć dźwięki z przeszłości warto było włączyć te kasety. Tutaj z czterema nagraniami (nagranymi 4 lata wcześniej jak mówi zapowiedź) Maanam i i informacja o powstaniu Klincz. ---------------------------------->
Niestety koniec taśmy i nie ma rozmowy z Markiem Dudkiewiczem, a szkoda. Zresztą te zapowiedzi zazwyczaj zostawały na koniec taśmy gdzie i tak żaden utwór już by się nie zmieścił.
Zastanawiający tytuł utworu zespołu Maanam "Dlaczego uciekasz"? To po prostu "Blues Kory" i tu był ten utwór zaprezentowany w późniejszej znanej wersji a nie tej "sprzed 4 lat". Fragment tej audycji chyba ma już 30 lat.

6 komentarzy:

  1. Od wielu lat szukam, w sensownej jakości nagrania zespołu Klincz, nie pamiętam dokładanie tytułu, My chcemy mono, lub My chcemy w mono, jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie to słyszałeś i w którym roku? Nie bardzo kojarzę, na pewno Klincz?
      Ale mam refleks, masz ten utwór tylko w kiepskiej jakości?

      Usuń
    2. Zaraz, zaraz już wiem co to jest, przecież to znam "kanał lewy prawy służy do zabawy, każdy kto ciekawy dostroi się" ja zapamiętałem ten fragment. Faktycznie to Klincz, a utwór dla niepoznaki nosi tytuł "Stereofonia", pamięć płata figle

      Usuń
  2. Nigdzie, chyba, tego nagrania nie wydano, niestety, a wersja która krąży w googlach jest bardzo kiepskiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poratuję bo nie mam tego nagrania, a nawet jakbym miał gdzieś na kasecie to byłoby w mono nagrane na radiomagnetofonie, a zresztą trójka wtedy w Szczecinie była mono. Mnie z kolei prześladowało nagranie w którym pojawiała się treść "sztuczna szczęka, sztuczny mózg i ręka, co za męka, co za podły los". To grupa Jot z utworem "Pamiętnik manekina" w sieci tego nie znalazłem więc przeszukałem stare kasety jakie nagrywałem z listy przebojów bo wiedziałem, że miałem nagrane i odnalazłem, jakość nie najlepsza ale jest.

      Usuń
    2. Chętnie posłucham, nigdy o takiej grupie nie słszałem

      Usuń