piątek, 23 sierpnia 2013

Płyty czarne płyty

Co by nie było, że niby nie lubię winyli jakby ktoś mógł pomyśleć po poprzednim moim wpisie.
Kolega w poniedziałek przyniósł mi sporą ilość płyt jakie mu przypadły w udziale rodzinnym a on sam ich nie potrzebuje:

Ze sporą częścią tych pozycji nie miałem wcześniej do czynienia. Szkoda tylko, że płyty są w znacznej części nieciekawym stanie, czeka mnie więc wkrótce rola myjki winylowej i sklejacza kopert. Dla niepoznaki w kopercie Czerwonych Gitar jest płyta "Rytmy Młodych" z lat 60tych.

7 komentarzy:

  1. żZnam temat. Będzisz miał dużo dobrej zabawy, w sumie bardzo fajna sentymentalna podróż do lat młodości.

    ------

    Bywało tak że, takich podarunków, wysłanych z całej Polski miałem po kilka w miesiącu. Symatycznie to wspominam,,,,,,,,

    Polecam wizytę w Książnicy Pomorskiej, na prawdę maja tam winyle w dobrej kondycji.




    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie posłucham, jakby chciało ci się to udostępnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś koledze wpadło w oko? A ucho jeszcze nie słyszało?

      Usuń
    2. MOże te piosenki dla dzieci?

      Usuń
    3. Tak podejrzewałem. W chwili wolnej sprawdzę zawartość tego krążka.

      Usuń
  3. Chętnie posłucham, niema pośpiechu

    OdpowiedzUsuń
  4. I nawet lp Darmozjadów Darka Duszy się znalazł... Całkiem fajna kolekcja

    OdpowiedzUsuń